ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР Математика |
| ||||||
Күні: 30.11.17 Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: - |
| |||||
Сабақтың тақырыбы |
20-ға дейінгі сандарды қосу |
| |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
Оқушыларды 20-ға дейінгі сандарды ондықтан аттамай ауызша қосу әдісімен таныстыру. |
| |||||
Сабақтың мақсаттары
|
қосу амалын ортақ элементтері жоқ жиын-дардың бірігуі, азайтуды жиынның бөлігін ажыратып алу ретінде түсінеді; ондықтан аттамай, 20 көлеміндегі сандарды (ондықтарды) ауызша қосу және азайтуды орындайды; “+”, “–”, “=” таңбаларын қолданады. |
| |||||
Бағалау критерийлері
|
1. 20-ға дейінгі сандарды қоса алады. 2 Берілген тапсырмалар орындайды. 3. Екі таңбалы сандарды ажыратады.
|
| |||||
Құндылықтарды дарыту |
Адалдық,шынайы достққа. |
| |||||
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек. |
| |||||
АКТ қолдану дағдылары |
Бейне жазба. |
| |||||
Тілдік құзыреттілік |
Бірлікке,бірлікті. |
| |||||
Алдыңғы оқу:
|
Сандық сәуленің көмегімен қосу және азайту. |
| |||||
Жоспар |
| ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
| ||||
Сабақтың басы
2мин
|
(с) Шаттық шеңбер Математика сабағын Мен меңгеріп аламын Қазір есеп шығарып Ата – анамды қуантып Бес деген баға алып барамын (қолдарынан ұстап оқушылар, бір - біріне жақсы тілектер тілейді) Өткен сабақты қайталау:
|
Математика оқулығы , бес саны. |
| ||||
Сабақтың ортасы
5мин
5мин
6мин
2мин
3мин
4мин
8мин
|
(Ж) АКТ Кіріспе тапсырма: Санау таяқшаларын пайда-ланып, екі таңбалы сандарды модельдеу бойынша тәжірибе жұмысын ұйымдастырлады. Оқушыларға бума жасау үшін санау таяқшалары мен резеңкелер таратып беріледі. Дескриптор: Екі таңбалы сандарды біледі. Кері байланыс: Ауызша Жаңа тақырыпты ашу: Сабақта екі таңбалы сандарғабір таңбалы сандарды қосуды үйренетіндерін ха-барлаймын. 14-ке 3 санын қосуды ұсынамын. Оқу-шылар 3 таяқшаны қосады. Оқушылардың әрекетін бақыланады.
(Ө) Кел, ойнайық! Гүлдердін арасынан есептің шешуін табу.
Оқулықпен жұмыс: 99 бет «Шығарып көр» тапсырмасы. Сергіту сәтті: Музыка ойналады,оқушылар үйлерді айналып жүреді. Музыка тоқтағанда оқушылар қолдарындағы құлыптарды тиесілі үйге қояды.
(Т) Араласқан шарлар ойыны: Жерде жатқан шарларды топен келіп алады. Шарларда жазылған сандар мен таңбаларды қолдана отырып мысалдар құрастырады. Дәптермен жұмыс: Дәптердегі тапсырмалар орындалады.
|
20ға дейінгі сандар. Суреттері Бейне жазба.
Санамақтар, Резенкелер.
Гүлдер суретері және есеп жазылған парақшалар. |
| ||||
Сабақтың соңы
2мин
3мин
|
Кері байланыс: Бағдаршам. Жасыл –түсіндім Сары-Орташа Қызыл- түсінбедім
Бірін-бірі бағалау фигуралар арқылы. |
Бағдаршам Суреті.
|
| ||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
|
.Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
|
| ||||
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
.
|
Карта Ауылдын суретті |
| ||||
Рефлексия Сабақтың мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? |
|