«Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Өндіріс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Ондирис отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

  

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ас қорытудың маңызы.

20.02.2017

 

Сынып/

мерзімі

8-сынып

Сатемиров С.К

 

 

Сабақ/тақырыбы

Ас қорытудың маңызы.

 

 

Сабақтың  мақсаты

Оқушыларға ас қорытудың маңыздылығын,

тағамдық заттардың құрамы  жайлы түсінік қалыптастыру.

Дұрыс тамақтанудың гигиеналық

талабы,дұрыс тамақтануға көңіл бөлуге дағдыландыру.

 

 

Күтілетін

нәтиже

 Оқушыларға ас қорытудың маңыздылығын,

тағамдық заттардың құрамы  жайлы түсінік қалыптасады.

Дұрыс тамақтанудың гигиеналық талабы, дұрыс

тамақтануға көңіл бөлуге дағдыланады.

 

Көрнекілер

Проэктор, кестелер, көкөніс модельдері және электрондық

оқулық.

 

 

Сабақтың

әдісі

 

Топтық жұмыс, сұрақ-жауап, семантикалық кестесі,

биологиялық диктант.

 

 

Уақыты

Сабақ

кезең/рі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

 

3 мин

 

 

2 мин

 

 

 

 

5 мин

 

Кіріспе

Амандасып,

сәттілік телейді.

 

 

 

Оқушыларды  тағам

құрамы  бойынша  2 

топқа   бөлемін.

 

 

 

 

«Миға  шабуыл»

әдісі 

 Үй

тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын. Тест түрінде.

 

Оқушылар 

бір-біріне  жақсы  тілектер 

айтады.

 

 

Оқушылар  2-топқа  бөлінеді: 

 «Нәруыздар»   

 «Дәрумендер»

 

 

 

Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне

алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

 

 

 

 

 

 

 Топ аттары

жазылған

қағаздар

 

 

 

Оқулық

 

17

мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

5 мин

 

Негізгі

бөлім

Жаңа сабақ

Жаңа

тақырып бойынша зерттеушілік әңгіме жасатып, постер жасатамын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр

топқа биологиялық диктант тарқытып беріп, жұмыс жасатамын.

 

     

 

 

 

 

 

 

Биологиялық

есеп беремін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бәріміз біріге отырып дұрыс тамақтану ережесін құрайық:

 

Мұғалім:

Грек философы Сократ  (б.з.д. 470 –

399ж.ж.)  айтқан: «Біз қоректену үшін өмір сүрмейміз, біз өмір сұру үшін

қоректенеміз».

 

Жаңа тақырып бойынша зерттеушілік әңгім жүргізіп,

постер жасайды.

Салауатты өмір

салтын сақтау қағидалары (оқушылармен бірге анықтау).

➲  Дұрыс тамақтану;

➲  Уақытымен ұйықтау;

➲  Белсенді жұмыс пен демалыс;

➲  Зиянды қылықтардан аулақ болу;

Адамға организм бір рет қана  беріледі. Адам денесін еш

нәрсемен  алмастыруға болмайды. Көптеген

аурулар – дұрыс емес тамақтанудың  нәтижесі.

Тамақтануға байланысты есептерді есептейді

 

Жасаған постерлерін сынып алдында дәлелдейді, қорғайды.

Сәйкестендіру кестесін толтырып, жұптық бағалау

жасайды.

 

 

Әр топ өздеріне берілген биологиялық диктантты орындап,

өзара топтық бағалау жүргізеді.

Түскі аста сұйық тағам... ішу қалыптасқан. Оның... 250

- 500 гр...

Қапырық ыстықта асханалық... немесе аздап тұз... су, ең жақсысы газды... ішу

керек.

Ылғалды... өнімі - қияр.

Күнбағыс өсімдігінен... алынады.

... адам қанының құрамын толықтырушы жеміс.


Керекті сөздер: құрамында, сорпа, су болады, май, көп көкөніс, салынған, су,

анар, минералды су.

 

Ереже құрастырамыз

 

Плакат, маркер, оқулық.

 

 

 

Сематикалық кестесі, бағалау парақшасы

 

Биологиялық диктант, бағалау парақшасы

 

3 мин

Қорытынды

Семантикалық карта

 

 

Қандай тамақта

күнделікті рационға қажетті қоректік заттар барын анықта.

Тамақтың

түрлері

Су

Көмірсу

Ақуыз

Май

Дәрумен

Минералды

Сүт және сүт

тағамдары

 

 

 

 

 

 

Нан, жарма, ұн тағамдары

 

 

 

 

 

 

Ет, балық,

тауық, жұмыртқа

 

 

 

 

 

 

Көкөністер мен

жемістер

 

 

 

 

 

 

Өсімдік және

мал майы

 

 

 

 

 

 

+ немесе – таңбаларын қойып шығады

 

Оқулық

2 мин

Бағалау.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалау

жүргіземін.

Ұялы желіс байланыс әдісімен формативті бағалау.

Топ басы сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалап

шығады.

 

Бағалау парақшасы

2 мин

Рефлек

сия

Кері байланыс

Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.

 

Стикер

1 мин

Үйге

тапсырма беру

Тест түзу

Күнделікке жазады.

Күнделік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 546


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст